.:[Double Click To][Close]:.

Monday, October 19, 2009

Fotografii Iarna

Fotografii de Iarna

Am citit multe articole despre fotografierea iernii. Am sa impartsasesc ideile de baza cu voi, si cine stie, poate, o sa reusiti sa ajungeti la nivelul fotografiilor de iarna de mai jos.

Am sa enumar trei amanunte de care ar trebui sa aveti grija cand mergeti sa fotografiati peisaje de iarna sau orice dar e frig:

1. tineti bateriile de rezerva la cald;
2. nu sufla pe obiectiv sau in vizor;
3. timpul de expunere sa nu fie mai scurt de 1/500.

Urmatoarele fotografii sunt imagini artistice care imi plac foarte mult dar nu sunt ale mele. Toate imaginile au rezolutia de 1152x864 si au o calitate foarte buna pentru desktop.

Fotografii Iarna
Fotografii Iarna peisaje pozeFotografii de Iarna noi 2009 2010
poze de iarnaFotografii de Iarna pentru Desktop
wallpapers pentru desktop
Natura Iarna Desktop Download Munti Rau Padure Pomi Peisaj Superb

peisaj wallapapers beautiful river green grass snowy mountains countryside earth environments landscapes scenery scenes worlds garden oceans exotic desert paradise mountains islands sky iarna poze wallpapers natura peisaj zapada copaci brazi gheata frost trees white snow winter